Spring naar hoofd-inhoud

B.S.O. (buitenschoolse opvang)

Zodra uw kind naar groep A of B (3+ groep en kleutergroep) gaat, kan het gebruik maken van de buitenschoolse opvang (BSO) binnen De Kameleon. Een vertrouwde, veilige en gezellige plek waar kinderen voor en na schooltijd en in de vakanties terecht kunnen.

Een plek waar ze zich thuis voelen en zich kunnen voorbereiden op of juist uitleven na een drukken schooldag. Er zijn vriendjes en vriendinnetjes, vaak zelfs klasgenootjes en er is volop sport-, spel- en speelmateriaal. De pedagogisch medewerkers bieden, afhankelijk van de beschikbare tijd, grote en kleine activiteiten aan. En hebben de kinderen even geen zin? Geen probleem, dan wordt een alternatief aangeboden. De kinderen hebben inspraak in wat er gebeurt op de BSO.

Heeft uw kind juist even behoefte om even tot rust te komen dan is daar uiteraard ook alle gelegenheid toe.

Interesse? Loop gewoon even binnen of neem contact op met: 0115-613010

De BSO is onderdeel van het Kindcentrum De Kameleon.