Spring naar hoofd-inhoud

Een veilige omgeving voor kinderen van 0 tot 4 jaar

Het Kindcentrum De Kameleon heeft ook een kinderdagverblijf.

Het kinderdagverblijf biedt een veilige, gemoedelijke, aantrekkelijke en gezellige omgeving voor kinderen van 0 tot 4 jaar. Een plek waar kinderen zich ontwikkelen op allerlei gebied, leren en spelen met andere kinderen. Natuurlijk is het anders dan thuis maar onze ervaring leert dat vrijwel ieder kind zich snel thuis voelt in De Kameleon.
Wij doen dit met name door uw kind te laten verzorgen door een vaste juf, pedagogisch medewerkster. We beperken de wisseling in de groep, zowel van pedagogisch medewerksters als van kinderen. Op deze manier heeft uw kind binnen een mum van tijd niet alleen een vast verzorgster maar ook zijn of haar speelkameraadjes waarmee vaak hechte vriendschappen ontstaan.
Het kinderdagverblijf is iedere dag geopend van 7 tot 7.

Interesse? Kom gerust een langs of neem contact op voor een afspraak: 0115-613010